.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجمع خیرین سلامت، مشاور و امین خیرین

مشاور اجرایی و مشارکت ها و خیّرین سلامت رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت به عنوان مشاوران امینی در کنار خیرین حوزه سلامت و بهداشت حضور دارند، گفت: این مجمع می تواند خیرین را در راستای اجرای بهینه اهداف عام المنفعه خود  راهنمایی نماید تا خدمات در این حوزه مطابق با نیازهای موجود ارایه شود.

به گزارش شمال نیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دکتر سید مهدی تقوی، در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت مجموعه ای غیر دولتی است که در کنار وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شکل گرفت، افزود: هدف از تشکیل مجمع خیرین، تسهیل در روند اجرای برخی از امور است.
وی، تصریح کرد: به اعتقاد من، متولیان سلامت در کنار مجمع خیرین سلامت می توانند خدمات درمانی بهداشتی را تسهیل نمایند.
دکتر تقوی، با بیان اینکه خیرین علاوه بر اهداء امکانات و مکانهای مختلف، در اجرا و ساخت فضاهای سخت افزاری و نرم افزاری به ویژه در حوزه سلامت و بهداشت مشارکت داشته باشند، اظهار داشت: خیرین می توانند علاوه بر انجام امور خیر، در اجرای پروژه های مورد نظر خود در حوزه سلامت، نظارت داشته باشند.
مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در امور خیرین سلامت، ادامه داد: امیدواریم با حمایت اصحاب رسانه این فرهنگ در مردم نهادینه شود.
دکتر تقوی، ضمن اشاره به اینکه نمایندگی مجمع خیرین سلامت درتمامی شهرستانهای استان مازندران فعال است، افزود: ما آمادگی ارایه مشاوره به خیرین در همه حوزه های سلامت را داریم .
 مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در امورخیرین سلامت، با تاکید بر اینکه خیرین ناظر و مدیر بر پروژه های خود خواهند بود، اظهار داشت: این نظارت و مدیریت تا حصول نتیجه مورد نظر خیرین ادامه خواهد داشت.
دکتر تقوی ، با بیان اینکه کارهای داوطلبانه باید در قالب کارهای مردمی شکل گیرد و قوام یابد، افزود: تحول در مدیریتها نمی تواند این قالب مردمی را تغییر دهد.
مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در امور خیرین سلامت، اذعان داشت: نگاه مردم خیّر در حوزه سلامت بسیار وسیع است  لذا افراد خیّر می توانند در مباحث سخت افزاری و نرم افزاری به بیماران نیازمند کمک کنند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

a 25 آذر 1392
سلام اسم خيرين نيارين يا خيريني كه با رئيس اداره اسثتنايي عكس خيري مي گيرند و تا با آن بتوانند فرار مالياتي بكنند بيايد ببنيد خيري در سال چقدر خيري مي كند و چقدر از ماليات فرار مي كند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.285 seconds.